Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~b3k | użytkownik

imię i nazwiskoMaciek Jastrzębski adresChełm CITY / LBN zarejestrowany21.03.2003 @23:37:18 ostatnio na stronie03.08.2013 @17:54:46

bezustannie
3mający
klasę

Na pierwszy rzut oka jestem troche walnięty. Robię też zdjęcia.

W poprzednim odcinku :
02.06.2004 - przekroczyłem 500 komentów
04.06.2004 - przekroczyłem 1000 wizyt
29.08.2004 - przy moim nicku pojawił się daszek (^) ;] - dzieki Ins.
23.12.2004 - przekroczyłem 2000 wizyt
04.02.2005 - Dostęp zablokowany TYMCZASOWO (do dnia: 2005-02-06) Twoje konto zostało zablokowane przez @zbiju : wychowawczy
19.04.2005 - 2500 wizyt i mi licznik wyzerowali
23.04.2005 - 1000czna skomentowana praca
24.08.2005 - Koniec z uploadem prac. Koniec z robieniem zdjęć.

SZROTEK MIAŁ RACJĘ..

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty58 komentarze1385 posty na forum344 newsy5

komputer / sprzęt
jeszcze sie dzięki Bogu trzyma

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Poltergeist    25.04.2006 @14:39:14
witam witam ;]
_______
:S
+troyek    12.04.2006 @22:57:02
pozycja płaska
_______
ZARABIAJ NA SWOICH ZDJĘCIACH - http://www.istockphoto.com/index.php?refnum=troyek polecam.
+troyek    12.04.2006 @22:49:51
powstań !
_______
ZARABIAJ NA SWOICH ZDJĘCIACH - http://www.istockphoto.com/index.php?refnum=troyek polecam.
+troyek    12.04.2006 @20:07:18
ssssssssaczu
_______
ZARABIAJ NA SWOICH ZDJĘCIACH - http://www.istockphoto.com/index.php?refnum=troyek polecam.
~lowylow    11.04.2006 @08:02:00
świetne, świetne, świetne!

jestem pod wrazeniem!

gratuluje i pozdrawiam

ps. MNo nie powiem avatar przyciaga :P
~akumi    08.04.2006 @17:15:53
Cze...co tam slychac?
_______
<center><b> <color red> </color> </b> </center>
~bobi986    01.04.2006 @14:14:07
w dodatku Niezła dupa Thx za koment
_______

+troyek    08.02.2006 @00:25:50
co jest biczo
_______
ZARABIAJ NA SWOICH ZDJĘCIACH - http://www.istockphoto.com/index.php?refnum=troyek polecam.
+troyek    07.01.2006 @15:20:58
obrazalski.
_______
ZARABIAJ NA SWOICH ZDJĘCIACH - http://www.istockphoto.com/index.php?refnum=troyek polecam.
~Turzan    25.12.2005 @14:35:47
avatarowe dupsko
_______
d e p e c h e m o d e
~BORRYSS    17.12.2005 @17:12:07
za długo mi się ładuje---ogólnie Panie M - bdb. Pozdrawiam podoba się
_______
Niech dom twój będzie świątynią, w kórej codzienność widzisz przez kuchenne okno.....
^ZethriX    10.12.2005 @21:22:43
taaak o to mi chodziło
ostatnio edytowane: 2005-12-10 21:25:53
_______
amatorzy martwią się sprzętem, profesjonaliści światłem a artyści robią zdjęcia...
^ZethriX    10.12.2005 @15:55:59
fajny avat aż mnie brzydkie myśli nachodzą
_______
amatorzy martwią się sprzętem, profesjonaliści światłem a artyści robią zdjęcia...
+troyek    03.12.2005 @16:43:50
_______
ZARABIAJ NA SWOICH ZDJĘCIACH - http://www.istockphoto.com/index.php?refnum=troyek polecam.
+troyek    03.12.2005 @16:40:59
wpadaj na slask !:D
_______
ZARABIAJ NA SWOICH ZDJĘCIACH - http://www.istockphoto.com/index.php?refnum=troyek polecam.
+troyek    03.12.2005 @16:18:12
no np. ja z insane spotykamy sie dosyc czesto ( bywaly tygodnie ze co tydzien ) [ czyt. na piwo ] :D
_______
ZARABIAJ NA SWOICH ZDJĘCIACH - http://www.istockphoto.com/index.php?refnum=troyek polecam.
+insane    03.12.2005 @14:26:14
ja nadal spotykam sie dosc regularnie z kazdym kiedy tylko moge ... to chyba nie problem ..
nie patrze wstecz ... moja decyzja ma dzialac w przod .... i troche opatrznie zrozumiales moje odejscie
_______
no sign-a-ture

pokazujesietu: http://www.lukaszpabian.com | http://www.monolab.pl
~asiencja    01.12.2005 @14:15:26
dzięki za wizytę, pozdrowienia od córki jutro przysiądę i pokomentuje, pozdro!
_______
...na alei pełnej róż ...
+troyek    28.11.2005 @23:00:41

_______
ZARABIAJ NA SWOICH ZDJĘCIACH - http://www.istockphoto.com/index.php?refnum=troyek polecam.
+troyek    28.11.2005 @20:59:26
troszku, zdjecie podstawowe bylo b/w
_______
ZARABIAJ NA SWOICH ZDJĘCIACH - http://www.istockphoto.com/index.php?refnum=troyek polecam.
^Sancty    09.10.2005 @16:05:44
no widze ze jezdziłes...ciałko na avku opalone :P
no i co? napewno masz 1000000 zdjęć, co nie?
_______
"I have been a witness, and these pictures are my
testimony. The events I have recorded should not be
forgotten and must not be repeated."

*James Nachtwey
^Sancty    02.10.2005 @15:16:02
panie Macieju dawno pana nie widziałem :D
moze by sie odezwać :P
_______
"I have been a witness, and these pictures are my
testimony. The events I have recorded should not be
forgotten and must not be repeated."

*James Nachtwey
+kwedo    01.10.2005 @14:21:12
_______
http://kwedo.com - Portfolio
http://kwedo.net - Pozostałe projekty
~BeneQ    10.09.2005 @11:32:15
Znalazles juz te Mury Jarre'a? -Jak nie, to ja je mam -daj znac to ci podrzuce
~kajman    30.08.2005 @08:47:56
daj sobie siana bo mi głupio. Szczerze to nawet nie spodziewałem się "efektu" po tej sesji ale okazuje się że wyszło nawet nawet Fart
_______
Chcieć to móc tylko z kawałkiem czasu pomiędzy.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 18 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt